PILABOX TRAIL RACE 2023 ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2023 πμ31 10:30

Στο φετινό Pilabox Trail Race 2023 θα διεξαχθούν 2 αγώνες, ο Μικρός (6.0Km) και ο Μεγάλος (13.0Km).

Το σημείο εκκίνησης ορίζεται η παιδική χαρά στην οδό Βρυσούλας & Ασωμάτων, στην αρχή της Λεωφόρου Διονύσου (από την Πλατεία της Παλιάς Πεντέλης προς Νέα Μάκρη) και είναι κοινό και για τις δύο διαδρομές. Οι δρομείς θα πρέπει να βρίσκονται στο σημείο 1 ώρα πριν από την εκκίνηση. Όσοι παραλάβουν το Start Pack την Κυριακή του αγώνα, θα πρέπει να προσέλθουν 08:00-09:00 στη γραμματεία, στο σημείο εκκίνησης.

Η Μεγάλη Διαδρομή :  Ώρα εκκίνησης : 09:30 π.μ.  Μήκος : 13.0 Km

Θετική υψομετρική : 810 m
Μέγιστο υψόμετρο : 1.000 m
Εκκίνηση – Τερματισμός : 540 m υψόμετρο

Η Μεγάλη Διαδρομή ξεκινά από υψόμετρο 540m και κινείται σε ανηφορικό χωματόδρομο. Μετά από 1.8Km κατευθύνεται δεξιά σε δύσκολο ανηφορικό μονοπάτι μήκους 1000m όπου και οι δρομείς συναντούν τον 1ο σταθμό ανεφοδιασμού (Άγιοι Ασώματοι)  στο 2.8Km. Στη συνέχεια οι δρομείς ακολουθούν ανηφορικό μονοπάτι και χωματόδρομο φτάνοντας στο ψηλότερο σημείο 1.000m στο 4.0Km της διαδρομής (απαραίτητο το αντιανεμικό) και ακολουθώντας αριστερή πορεία θα βρεθούν σε τεχνικό κατηφορικό τερέν με εναλλαγές πέτρας και μαρμάρου έως το 6ο χιλιόμετρο. Εκεί θα συναντήσουν δεξιά τους την επιβλητική Σπηλιά του Νταβέλη, που φέτος για πρώτη φορά μπαίνει στη διαδρομή μας. Ακολουθεί ανηφόρα έως το εκκλησάκι του Αϊ Γιάννη του Λατόμου, στο 7ο χιλιόμετρο. Στο 7.5Km συναντούν επίσης για πρώτη φορά στη διαδρομή μας το αναρριχητικό πεδίο «Συμπληγάδες» που κόβει την ανάσα. Η ανηφόρα συνεχίζεται για λίγα μέτρα ακόμα, μέχρι να ξαναμπούν σε κατηφορικό τεχνικό έδαφος με νεροφαγώματα και να συναντήσουν τα παγωμένα χαμόγελα του 2ου σταθμού ανεφοδιασμού (Άγιοι Ασώματοι) στο 10ο χιλιόμετρο. Τα καλά νέα είναι ότι μπαίνουν σε γρήγορο κατηφορικό χωματόδρομο για τα τελευταία 3Km μέχρι την γραμμή του τερματισμού.

Η Μικρή Διαδρομή :   Ώρα εκκίνησης : 09:45 π.μ.

Μήκος : 6.0 Km
Θετική υψομετρική : 317 m
Μέγιστο υψόμετρο : 850 m
Εκκίνηση – Τερματισμός : 540 m υψόμετρο

Η Μικρή Διαδρομή ξεκινά από υψόμετρο 540m και κινείται σε ανηφορικό χωματόδρομο για 800m και 630m υψόμετρο. Μετά  κατευθύνεται αριστερά σε flat χωματόδρομο για 1000m. Μετά οι δρομείς αφήνουν το χωματόδρομο και μπαίνουν σε ανηφορικό μονοπάτι για 1000m, φτάνοντας στον 1ο και μοναδικό σταθμό ανεφοδιασμού στο 2.8Km (Άγιοι Ασώματοι). Στη συνέχεια οι δρομείς ακολουθούν δεξιά κατεύθυνση και κινούνται σε κατηφορικό χωματόδρομο για 3Km έως την αψίδα του τερματισμού και στα 540 m υψόμετρο.

ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΜΕ ΣΠΗΛΙΑ ΝΤΑΒΕΛΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΓΑΔΕΣ ΣΤΟ PILABOX

TRAIL RACE 2023

Η νέα διαδρομή των 13ων χιλιομέτρων τα έχει όλα!! Καταρχάς έχει multi terrain από μαλακό χώμα έως σάρα από μαρμάρινες πλάκες!!Έχει έντονη υψομετρική μαζεμένη και κατηφόρες για πολύ γρήγορο pace!! Όμορφη θέα από 1000 μέτρα υψόμετρο σε όλη την Αθήνα ,όσο βλέπει το μάτι σου, έως τη θάλασσα!!Τις διαδρομές επιμελήθηκαν ο Νίκος Ραπτόπουλος & ο Θανάσης Καλογερόπουλος. Σας ευχαριστούμε πολύ & σας περιμένουμε!!